PENGEDAR SAH SHAKLEE PEKAN, PAHANG. WHATSAPP/SMS DI 0199311764

8.4.15

GLA MEMBANTU MENGURANGKAN SENGGUGUT

Selamat petang...

Harini sha nak cerita tentang kebaikan Gla COmplex..


Saya menghadapi masalah senggugut sejak dari anak dara sehinggalah berkahwin. Orang kata senggugut hilang bila dah kahwin kan, tapi saya tak hilang-hilang pun.  Ada masanya sampai berguling-guling. Pernah juga la menangis. Kalau tak tahan sangat, saya ambil pil tahan sakit. Tapi itu adalah pilihan terakhir saya. Kebiasaannya saya ambil sejadah/telekung/bantal dan lipat-lipat kemudian buat seperti sujud atau baring menelangkup sambil sejadah/telekung/bantal tadi saya tekan di perut. Kemudian saya pejamkan mata. Ada juga guna tungku air panas untuk tuam di perut. Walaupun tidak hilang sepenuhnya, ada kurang sedikit rasa sakit tu. Biasanya senggugut menjelma pada hari pertama dan rasa akan berlanjutan dan berkurangan hingga hari ke tiga. 

Selain itu, saya ada masalah period tidak teratur. Paling ketara selepas berkahwin. Dan yang paling teruk pernah saya alami sampai saya tiada period selama 42 hari..


ada juga yang pernah nasihatkan saya supaya mengambil minuman suam.. ya memang saya amalkan..dan alhamdulillah memang berkurangan senggugut.tapi kadang-kadang teringin juga nak minum air batu...tambahan plak skang cuaca tgh panas..terlepas pantang la..

bermula la pada tahun 2013,saya tidak datang haid sehingga 42hari, dan saya terjumpa di facebook.. senggugut hilang selepas mencuba GLA COMPLEX..Alhamdulillah selepas saya mencubanya,period saya teratur dan senggugut saya hilang.. dan yang paling saya tak sangka saya disahkan hamil..

wahhh..tak sangka amik gla complex untuk kurangkan senggugut je,tapi dapat faedah lebih..syok sangat..

saya suka sangat sejak mengamalkan GLA COMPLEX ni muka glowing jew..sampai sekarang saya masih mengambil gla complex..


Untuk Info dan Order:

Shaklee Independent Distributor | ID 1134914
Facebook:Norshahidah Saffana Mohd Nor
FB page: SS Fashion, Beauty N Healthy
WhatsApp / SMS : 018-2857511
Blog :ummiiyadhealthy.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Ummiiyad © . Designed by MaisarahSidi.com