PENGEDAR SAH SHAKLEE PEKAN, PAHANG. WHATSAPP/SMS DI 0199311764

2.10.18

Pengedar Shaklee Paling Aktif di Pekan Pahang COD Hospital Pekan, Bazar Muhibbah, Kg. Ketapang, Seluruh Bandar Pekan Dan Kuantan

Assalamualaikum.. Selamat petang pembaca blog Sha.. 

Pada entry kali ini sukacita Sha nak maklumkan bahawa Sha merupakan Pengedar Shaklee Paling Aktif COD di kawasan Kg.Ketapang, Hospital Pekan, Peramu Jaya, Bazar Muhibbah dan seluruh Bandar Pekan juga Kuantan.


.

.

 



Pengenalan sedikit tentang Sha:

Sha merupakan seorang Jururawat yang bertugas di Hospital Pekan Pahang dan juga aktif membuat Shaklee. Syukur Alhamdulillah Sha dikurniakan seorang anak lelaki yang handsome, dan bakal melahirkan seorang lagi pada September 2017 dan seorang suami yang memahami dan menjadi tulang belakang Sha dalam menjalankan perniagaan Shaklee.
.
. 
  
Sha bermula mengenali produk Shaklee ini dengan Set Kesuburan Shaklee yang mana Sha mula mengamalkan sejak tahun 2012 oleh kerana masalah senggugut yang teruk. Sejak Sha mengamalkan Set Kesuburan Shaklee, Alhamdulillah tiada lagi masalah senggugut yang Sha alami apabila setiap kali datang bulan. Dan yang paling Sha teruja sejak amalkan set kesuburan ini Sha disahkan hamil selepas 2tahun penantian.
.
.
 
Selapas dari pengambilan Set Kesuburan Shaklee ini Sha berniat ikhlas untuk membantu masyarakat di luar sana untuk mendapat kehidupan yang lebihh sihat dan terhindar dari pelbagai penyakit berbahaya dengan mengamalkan gaya hidup yang sihat dan pengambilan supplement shaklee secara konsistensi.
.
.
Jadi bagi anda yang ingin mendapatkan produk Shaklee COD di Pekan, Hospital Pekan, Kg.Ketapang, Bazar Muhibbah Pekan, seluruh bandar Pekan dan Kuantan boleh dapatkan konsultasi dari Sha. 
.
.
Disini Sha sertakan gambar-gambar yang Sha beli supplement-supplement untuk pelanggan Sha.
..


 









Jadi kalau sayang-sayang Sha nak beli vitamin Shaklee atau produk Shaklee yang lain, nak COD ke semua kawasan Hospital Pekan, Kg.Ketapang, Bazar Muhibbah Pekan dan seluruh Bandar Pekan atau Kuantan boleh terus hubungi Sha ya.
.
.
Sha juga membuat perkhidmatan pos ke seluruh Semenanjung Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.
.
.
Jadi sayang-sayang semua jangan malu jangan segan untuk terus menghubungi Sha ok?

.
.
Dapatkan produk Shaklee & Konsultasi secara percuma Sha


Facebook : Norshahidah Saffana Mohd Nor
Instagram : scha_shakleepekan
CALL / SMS/ WHATSAPP : 019-9311764
BLOG : ummiiyad.blogspot.my
EMAIL : ixtsyam@gmail.com        

Pengedar Shaklee Pekan COD : Hospital Pekan, Kg.Ketapang, Bazar Muhibbah, seluruh bandar Pekan dan juga Kuantan.


#PengedarShakleePekan
#PengedarShakleeKuantan  
#ShakleeAwesomeFighters
#SAFterbangtinggi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Ummiiyad © . Designed by MaisarahSidi.com