PENGEDAR SAH SHAKLEE PEKAN, PAHANG. WHATSAPP/SMS DI 0199311764

22.1.18

Cara Menghilangkan Kotoran Degil Dengan Mudah




Cabaran sebagai seorang ibu memang banyak.. Bersiap sedia setiap hari dengan pelbagai kerenah dari si manja.. Tapi Sha cuba atasi dengan positif.. Antara cabaran yang dihadapi apabila ada si manja yang sel-sel otak sedang berkembang iaitu menghilangkan kotoran degil pada pakaian..
.
.
Sha sendiri juga mengalami masalah seperti ini apabila abang Iyad dah mula makan dengan sendiri.. Tambah-tambah lagi bila abang Iyad makan coklat.. Kalau lambat bagi tisu atau kain untuk lap tangan,memang habis seluar baju jadi mangsa untuk lap tangan yang comot dengan coklat.. Bermuka la saat dan ketika perlu menyental segala kotoran..

.
.
Tapi sekarang sejak Sha amalkan mencuci pakaian dengan Basic H cuma rendam sahaja dan kemudian bilas dengan air biasa..
.
.
Disini Sha kongsikan pengalaman Puan Nadiah seorang ibu yang mempunyai 3orang anak menggunakan Basic H untuk menghilangkan kotoran degil..
.
.


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 4
TESTIMONI 34 : NADIAH
.

[TUGAS MEMBASUH BAJU DI RUMAH JADI LEBIH MUDAH DENGAN BASIC H]
.

Assalamualaikum. Nama saya Nadiah. Ibu kepada 3 orang anak lelaki. Saya nak kongsikan testimoni saya tentang satu produk Shaklee kegemaran saya seisi keluarga iaitu Basic H.
.

Alhamdulillah, sejak kenal dengan Basic H ni memang hidup jadi semakin mudah hehe. Tapi betul. Hari-hari anak balik sekolah, jenuh umi nak kena sental semua baju diorang. Terutama dibahagian leher, lengan baju dan hujung seluar baju melayu. Dengan masam peluhnye, dengan daki, kesan minyak keropok lekor, sos..macam-macam la kan budak2 ni. Kasut putih pun dah tukar kelabu, coklat..hitam pun ada.
.

Kalau dulu, kotoran macam ni saya akan sental. Tangan pun lenguh, baju pun haus, kasut pun cepat rosak, kita pun emo hehe. Tapi sekarang dah mudah, saya titiskan je basic h dikawasan yang kotor, rendam sekejap..semalaman pun takpe. Lepas rendam, kalau jenis yg perlu cuci tangan macam kasut tu, saya berus sikit je. Kalau baju pun tengok la degree kotor..kalau yang hitam sangat tu saya akan berus sikit jugak..kalau tak, saya mintak je bibik jepun tolong basuh. Insyallah bersih semuanya.
.

Basic H memang best. Saya guna juga Basic H untuk mop lantai & lap meja. Basic H ni boleh beli loose, boleh beli dalam set Get Clean. Dalam set ni ada Dishwash (selamat untuk basuh botol susu baby), Fresh Laundry (sabun basuh baju yang selamat untuk baju baby) & Soft Fabric (softener). Best tau, yang penting semua dalam set ni safe, powerful & green 😊👍..



Basic H yang digunakan oleh Puan Nadiah untuk menghilangkan kotoran degil..

.
.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi Sha:

Whatsapp: 019-9311764
Facebook: Norshahidah Saffana Mohd Nor
Instagram: shakleepekan_scha
Email: ixtsyam@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Ummiiyad © . Designed by MaisarahSidi.com